U doet een aanvraag bij LEASIT. Wat kunt u verwachten?
Klik hier om direct met LEASIT te whatsappen. Of voeg 06-84536632 toe aan de contactlijst van uw telefoon.
Ma-vrij: 8.00 - 17.30 uur.
Na uw leaseaanvraag doet LEASIT onder andere een krediet- en fraudecheck. Hiervoor hoeft u géén extra gegevens aan te leveren. Via de kredietcheck beoordelen we of uw bedrijf financieel gezond is. U krijgt hierna altijd bericht van ons. Ook als het om een afwijzing gaat.
Een voorwaarde voor het afsluiten van een lease is dat uw bedrijf langer dan twaalf maanden ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel. Ook moet uw bedrijf in Nederland gevestigd zijn.
Elke goedgekeurde leaseaanvraag bellen wij persoonlijk na. Wij lopen de aanvraag samen met u door. Zo weet u zeker dat alles klopt.
Binnen 24 uur ontvangt u uw persoonlijke en vrijblijvende offerte.
De offerte is altijd gegarandeerd voor deze aanschafwaarde. U weet direct waar u aan toe bent.
U ontvangt uw persoonlijke offerte via e-mail. Stuur daarna de gevraagde documenten naar ons terug.
Welke documenten zijn dit?
Nadat u alles heeft gestuurd hoeft u even niets te doen. Wij nemen contact op met uw leverancier en vragen de factuur op.
Ruilt u een bedrijfsmiddel in? Zorg er dan voor dat uw leverancier de inruilfactuur op uw naam zet en naar ons toestuurt.
Nadat wij van uw leverancier de factuur (op naam van LEASIT) en eventuele inruilfactuur (op uw naam) hebben ontvangen, gaan wij de definitieve leaseovereenkomst opstellen. U ontvangt deze overeenkomst per e-mail.
In deze laatste fase maakt de leverancier een afspraak met u om uw nieuwe bedrijfsmiddel te leveren. Bij levering hoeft u de btw niet te betalen, dat doet LEASIT. Vanaf het moment van levering gaat uw leaseovereenkomst echt in. U krijgt hierover ook nog een brief. Het eerste maandbedrag incasseren wij altijd binnen 14 dagen.
Met het bezoeken van onze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Lees hoe wij deze gebruiken in onze Privacyverklaring.
of Uitschakelen